dinsdag 21 februari 2012

Handstemped

Hallo Allemaal,

Vorige week dinsdag zijn mijn man en ik samen naar Elke Verschooten in Antwerpen afgezakt.
Wat een winkel voor stempel liefhebbers, ik heb daar mijn collectie uitgebreid,...
Mijn man liet me weten dat hij een aantal van haar kaarten heel super vond en wou dat ik dat ook eens zou uitproberen. Dus heb ik een pakketje van die stempels en stiften meegebracht en heb ik er dit kaartje mee gemaakt.


ik hoop dat jullie het inderdaad een mooi kaartje vinden.

Groetjes Lotte

4 opmerkingen:

  1. Hele mooie clean and simple kaart! Haar kaartjes zijn inderdaad stuk voor stuk juweeltjes hé! Waar zij altijd haar inspiratie haalt... ongelooflijk! Ik slaag er altijd in om veel te veel prullen op mijn kaart te krijgen haha! Goed van jou dat je er wel in slaagt in jouw mooie poging van het nadoen van Elke haar kunst.
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen