woensdag 7 november 2012

Liebster Award !!!



Hallo allemaal.

Gisteren heb ik eens de tijd genomen om de blogs weer eens te bekijken, en wat zag ik daar ???

Ja ja jullie zien het ook ik heb een AWARD gekregen.

Super hé !

Bij deze wil ik Vicky bedanken om mijn dit award te geven. Ze houd van de simpele kaartjes die ik maak.

Vicky, het is soms ook met jou ideeën dat ik tot mijn kaartjes kom. ;-).http://creanijn.blogspot.be/2012/11/niet-vergeten-grote-opruimactie-in-de.html

Bedankt echt waar.

 

Liebster is een Duits woord "Geliefde," "Favoriet", of "Liefste." Deze award is een prijs van de peer-to-peer medebloggers waarin de award naar hun favoriete bloggers met minder dan 200 volgelingen presenteren.

De oorsprong van deze prijs is onduidelijk, maar wordt verondersteld te zijn ontstaan door een Duitse blogger.

Deze prijs werd ontworpen om een blog award uit te reiken aan een van jou volgers die minder dan 200 volgelingen hebben

Er zijn een paar regels aanverbonden:
* Bedank de persoon van wie je de award gekregen hebt en link naar haar blog.
* Post de Award op je blog in de sitebar.
*Geef de Award door aan 5 bloggers die minder dan 200 volgers hebben.
* Laat een reactie achter op hun blog om te laten weten dat je deze geweldige Award gegeven hebt.

Dus wordt allemaal lekker volger bij deze knutselvriendinnen, zodat die teller ook een beetje omhoog gaat, want ze tonen wel regelmatig wat van hun knutselwerkjes, zoals kaartjes, layouts en nog véél méér!!!


Mijn uitverkorene zijn:

Nancy: bij haar komen er veel ideeën vrij voor geschenkjes, waar ik soms wel gebruik van maak.

Ilse: Zij maakt met simpele dingen hele mooie creaties; Kijk maar hoe ?  Knoopjes ....

Carina: Haar moto; Strak en simpel

Lins : Net dat tikkeltje mee maar niet overdrijven ;-)

Emma : Bij haar vind je steeds veel uitleg over hoe je de kaart moet maken, is niet onbelangrijk soms begin je met haar iedee en bekom je zo een nieuwe

Een dikke prificiat allemaal

Groetjes Lotte

4 opmerkingen:

  1. Leuk hé!
    Misschien is het wel handig om de link naar hun blog ook meteen aan hun naam te plakken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt Lotte voor de award. Ik heb hem op mijn blog geplaatst. Liefs,,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooo wow , bedankt Lotte , had nu pas de tijd om effe te spieken en ik heb van jou dit leuke item om op mijn blog te zetten en door te geven, super, nogmaals bedankt en nu ga ik ermee aan de slag :)

    BeantwoordenVerwijderen