donderdag 7 november 2013

Knutselboekje voor kind en ouder ;-)

Hallo allemaal,

Ik heb het de laatste tijd druk gehad maar zo meteen zie je ook een beetje waarom ...

Ik heb namelijk een knutselboekje gemaakt voor kind en ouder.

Ik ben vertrokken van een atoma schriftje en heb de voorkant gepersonaliseerd.
kijk even mee ...

Dan ben ik allerlei knutselwerkjes gaan uitproberen en ook meteen neer geschreven hoe we dat werkje hebben gemaakt.

Elke pagina heb ik ook met stempels een nummer gegeven zodat je het steeds weer op de juiste plaats kan steken na gebruik.
ook hier heb ik een voorbeeldje van ...


Het totaal aantal werkjes dat het schriftje nu bevat is 45.
Willen jullie ook inspiratie op doen kun je me altijd contacteren via lottenieuborg@hotmail.com met onderwerp knutselboekje.

Laat weten wat jullie ervan vinden
Groetjes Lotte

1 opmerking:

  1. Dit is een zeer tof idee, je bent zeer ijverig bezig geweest,

    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen