zaterdag 3 januari 2015

Cadeautje voor NIEUWJAAR

Hallo allemaal,

vandaag laat ik jullie een cadeautje zien.
Dit maakte ik om de mensen te bedanken die het hele jaar door klaar stonden om onze zonen op te vangen waar nodig.

Maar teven heb ik aan de ommezijde, de nieuwjaarsbrieven van onze kindjes er aan gehangen.

Ze waren blij, heel blij moet ik zeggen.



Dit was de brief van onze jongste zoon ( nu bijna 2 jaar )

Ik, een klein mensje
heb een wensje, al een poosje voor je klaar
ik wens jullie een gezond en
GELUKKIG NIEUJAAR toe.


Dit is de brief van onze oudste zoon ( nu 4,5 jaar)

Hallo hallo de kok is daar
met een speciaal gerecht voor
het nieuwe jaar
een lepel liefde,
een snuifje geluk,
een paar druppeltjes vrede
en 't kan niet meer stuk
met heel veel warmte klaar gemaakt
ik hoop van harte dat het smaakt

veel gezond groetjes
Lotte


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen